CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

¸.•*¨*• Saat Pertamaku Ehemmm... (Sakit gila kot!)

Pada hari tue,(aku pon xengat la we ari apa?bpa aribulan?)tp aku still ingat tempat tue kat mna;) sejuk...(ada econ katakan) sunyi ja..cuma ada aku dgn dia ja kt dlm tu..(org len xboley kcau okey!)heheh;)

Lpas masuk ja dlm bilik tue,si dia trus sruh aku baring..tme tue bez gilaz bleh tdoq kt tmpat yg empuk..lmbut ja..aku try nk elakkan dri dia..1001 alasan aku bg!..kisian;( tp dia ni skit pon xheran ngn alsan ku tue(maybe xlgik kot alsan aku tuh) dia bkn jauh lg dri aku,mai dkat lg adalaa..hny Tuhan sja yg tau prasaan aku time tu..mmg la aku yg nk p sgt tmpat tue,tp tah...tba2 rsa tkot..masa tme2 ni la dia nk tny aku.."takot ka?" aku pon dgn braninya jwb "dak pon!" knonnya la kan..pdhai dlm htie ni..xtau nk habaq!

after tu mula la...ulat bulu naik daun oii...dia dh start teroka apa yg dia nk..(nrves gila aku)..and......1st tme dia pgang tmpat yg btul we!!makin lama dia tsuk,makin KUAT jgk aku mgerang!ahhhhhh...!(lbih kurang cm tu la kot) but dia?..still dok cntnue apa yg dia bt tu slembut yg mgkin..b4 tu dia dh jnj pon ngn aku nk bt pelan2..dh la aku tgh skit time tu..yg dia bleh dk tgk mata aku dlm2..knon2 nk suh aku pcaya kt dia la kann..aku tau,ni bkn 1st time dia bt cmtu..dh byk kali!nmpak xpert ja!kalo hmpa dk tmpat aku pon hmpa bleh tau..


muka dia mst ada sheyoomm..and aku pon time tu xtaw nk bt pa dh..aku bg ja ruang kt dia..bkn pa,aku nk mrayu bg dia cpt2 skit..sakittt..!1st time katakan..huhu;( tp dia still dgn action dia yg knonnya nk bg aku rsa sakit yg pling maximum! makin lama aku rasa mcm smthing tkoyak..apa tu we??koi sakit nii..dgn drah pon kluaq..dia tgk ja mka aku,then tny.."sakit ka?" (bodo la!sakit sgt2!!!)


mula la kluaq ayaq mta ni..time ni la nk kluaq pon..nk tnjuk sgt kta aku ni lmah..dia pon apalagi..bt apa yg ptot la..keluaq msok,keluaq msok xbqenti..hee~~~smpai kebas aku dibuatnya..lpas tu kann...tau dk apa jd????(mcm xcted ja nk tau)..aku rsa mcm smthing tpancut kluaq..smpai naik pucat mka aku!smbey2 tu dia dan lg dok bg snyuman manis dia tuh!(mmg maneh pon..)sukeee..heheheh;P 


dia bgtau,aku ni keteqag tp aku byk kami pgalaman kt dia..huhu..nk bodek la tu kann..bnda yg lpas jgn dkenang..aku pon dgn maneh mukanya TERSENYUM kt dia (bley teqa tu?guna pkataan TERSENYUM)hahahah;D haiiii....gelaak besaq nmpak..bez ka??pngalam ptama aku nih!..last2 skali tau apa aku kta kt dia??
~~~~
~~~
~~~~
~~~
~~~~
~~~
~~~~
~~~
~~~~
~~~~
~~~
~~~~
~~~
~~~~
~~~
~~~~
~~~
~~~~
#####################
tenkiu DR. sbb tlg cabut gigi sya..
lama dah dok sakit ni..;))



 santek sgt la gigi tue yg dok tnjuk kat org?
pic ni tyme kami 3g kot..;)




nasib gigi chomey kan..bleh boh dlm ni..
hahahaha;)
jgn marah! 
 


 alalaa..!
 suke la tue..
santek la tue..
lsung pipit yg mahai tue..

No comments:

Post a Comment

Comment ye..;)