CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

✿✿ 22 JUN 2011✿✿

apa mksud 22 JUN 2011?brmakna sgt2 utk aku..tahu dte apa ni?..sja la aku nk post lwat sehari dri trikh tuh..sja nk tgk apa yg jdi whole day ni..nak tau apa jdi?pliz scroll down n down n down n down n down n down..then,scroll down lagi smpai hmpa puaeh...selagi xpuaeh jgn dok gagah bqenti..hahahah;P JAHAT!
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿

✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
✿✿
dah la ckit pkena oqg AIN oi..;D
puaeh men mouse??
heheh;)
story dia mcm ni la...bla..bla..bla..tu la serba sdikit cta psai tjok kt ats tu..wahhahah!
tension kot oqg cmni!myaket ati!
dak aeh...22 JUN besday my mom..mak aku la tu..besaq dh kan mak aku..(bleh teqa tu?engat budak kecik ka..hee~mak aku taun ni bru umoq....sat2....nk p chek..
haaa...bru umoq....eh!biaq btoi mak aku ni..muda lg rupanya..huhu(muda la pda mak mmber2 aku kann)
dah pon 40 umoq dia..muda kan?muka pon xmkn tua lg..
(yg hg p mkn tua spa suqoh)

pgi td aku bgn nk dkat pkoi 10 gk..(sibbek xkna potpet)
bgn2 trus mkn,muka pon xbsoh dh..besalaa..mat salleh kan...haha!;)
lpas tu aku dok rlex2 sat..tnangkan fkiran..ingat blik aku mmmpi pa smalm..tp smpai ke la aku xtaw aku mmpi pa..yg pstinya bkn mmpi gatai2 ye..heheh;)
aku engat arini bfday my mom tp aku sja r..sja bt2 xengat..sja xmau wish lg..(teqok btoi aku!)
bila aku tgk mak aku dudok ja kt sopa dpn tu,aku kta ceni
"mak2.aqini bsday mak kan"
2 ja yg kluaq dri mlot aku yg somel ni..;P
mak aku pon jwb
"yelaa..asal,ko nk bg present ape?"
hahahah..present apa mak oii..
cek pon xdak dwet..kikiki..ksian kan..
taun ni xbkesmpatan nk bli present kt mak aku..
dlm hti rsa bsalah pulak..dh xdk present kan..
tacing dgn diri sndri la knon..
then dh mlm aku pon dgn hati TERBUKA p bli kek..
kecik je..xbsaq pon..bajet xdak nk bli yg besaq2..
aku smpai umh tgk mak aku xdak pon,p mna oqg tua ni?mrajuk ke?
xmgkin la kot..td ckp baik je..dlm hti ckp 
"mak blik la..cek bli kek ni..huhu"
elok aku mnd suma siap,dia pon blik..
tnjuk la kek yg aku bli td kan..
mcm xhepi ja..xska ka?;(
bila dh ptong kek 2 mkn jgk dia..hehhe;)
cmtu laa story dia..
xdk yg bez pon tp at lease aku engat bsday mak aku ni we..
dlm hati nak sgt jd cmni..
jd insan yg terbaik yg ALLAH bg utk dia

nk tiap2 hari mak aku pkiaq psai aku dgn muka ada shenyom

jadi anak yg dia bangga2
tu la serba sdikit impian aku yg aku bleh share dgn ampa suma..
tenkiu;)



No comments:

Post a Comment

Comment ye..;)