CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

im sleepy ;(

assalamualaikum pe0ple..
g0od m0rning..
since semalam until t0day aku rasa mcm TERfree plak time aku utk p0st segala mcm bnda dlm ni..
almaklumlah kengkwn,lama k0t xhupdate bl0g ni..
bebulan dh agknya..
hehe!
rasa mcm dh besawang p0n..
alalalah...
early m0rning dh dgr lagu raya nih..
s0,today dh 14 hri raya,mybe..
aku p0n xsure..
still ada lagu raya yg berkumndang dlm radi0..
0k wat..when ada lagu raya,its mean kita b0leh raya lg la kan..
0k st0p takat ni psai qaya..
bc0z smlam dh st0ry bab qaya..
s0,
bck t0 the title ab0ve..
dear frenz,awal lg ni actually..
t0day my claz 10 0`cl0ck..
n0w bru puk0l 8.25..
hmpa xqasa mcm aku bgn awai ka?
awai kan...;)
ser0usly sejak dua menjak nie..
waktu td0q jd xtahuan hala..
u know what,maunya lena xcuk0p..
evrday,everytime even nk p mnd p0n terasa mlas bec0z 0f 
bnda alah ni..
ceteka bnda pa?
sejak2 b0h wifi nie,segala bnda mlas nk bt..
nk stdy,apa lg?
mmg malas gila la we..
qeja fb5 24/7..
haish!
dah cmna?
bila xdak mgomel mcm2..
nu la ni la..
tue xkan ni xkna..
bila ada,mnd p0n tah ke mana..
bkn aku s0qang ja yg kna virus ni..
satu qumah d0h..
xcaya gk p tny depa..
hahha
(t0bat depa nk ngaku)
tarak psai aeh..
hmpa cuba tlg pkiaq sat,
if nk mnd p0n dah mlas gara2 fb nie,
dah menda lain mcmna ?
terrible right?
better xdak,bt0i dk?
swear aku ckp kt hmpa,bnda ni melalaikan..
cewahhh..berswear swear segala..
tp bet0i tau dak..
fb ni mcm bg kita addicted tau..
bila lg dok mgadap lagi sy0k..
pdahai tadak bnda p0n actually.
nk kta chat selalu,aku qasa mcm tak ja..
tatau aeh..
hmpa pkiaq niqi la..
spa yg dh kna virus ni dia tau la..
haiyak..
ckp byk plak hg nog pepagi nih..
dh la gigi xgosok,muka xbas0h
buleh d0k ckp byk k0t ni..
oke,
chill babe;)
bubye..

No comments:

Post a Comment

Comment ye..;)