CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Al-kisah si ALIFAH anak DAN lembu

...ASSALAMUALAIKUM....

Bila si bdk kecik ni dgr ja org bg salam,laju dia lari p kt pintu..dgn pungkoq tongek monggek dia tu la kan.."laqi lg adik,laqi smpai tsembam !" haaa...dgq cni BEDAH TONGGEK nk cita psai bdk kecik nih..mcm2 hal lah!




haa..ni la bdk kecik yg aku maksudkn slama ni..(over u ni ain kn?..bla msa xtau hg dok cta psai dia ni) haha!nma bdk ni NUR ALIFAH BT SHAHIDAN..then SHAHIDAN BIN SAAD..yaka SAAD?..xtaw..aku hntam keromo ja..watever lah!(kisah pa aku..)huhu^^ 

ALIFAH ni bkn adik aku,bkn jugak anak mak aku..anak ayah aku pon bkn tau..hehe..(tegegey noh!)dia ni mak aku ngasuh..dri dia lpas pntang smpai la ke hri ni..dari ubun2nya lmbut smpai kqaih mcm batu sungai..dia ni kan..aku cita dari sdut fzikal dia dlu ok..

✿somel..
✿hdung tggi (mcm anak keling)hehe..;)
✿ blu mta lentik
✿dia xptih pon..kulit hitam mnis..but still sweet!
✿lagi..pandai ckp,potpet2..mcm mak nenek mlut dia we!
✿suka myaket hati org..
✿caqi gdoh pon slah stu habit dia..
✿stai kawai hrta meqedak dia!(sama ja kalo bnda org len pon)
✿mengada teramatlah sgt..
✿then,suka kentot(tu yg xthan!) ;D

bulehnya kami stu fmily dpt pnyaket ngn bdk ni..mak aku dpt drah tggi,ayh aku dpt skit pggang,aku ngn adik2 aku dpt sakit hati ngn prangai dia yg melampau sampau tuh !
habit dia mcm ni,bila dia nk mai pg2 tu..dia xmau tqun moto..then bila nk blik plak jenoh pjuk suh blik..nyoqok meqata ceqok..fenin2!sabaq ja byk2 mak nah..hehe;)
kalo bab ckp plak ckop A..bkn takat A,aku bleh plus2..MEMANG pndai ckp..xpdan ngn umoq dia yg bru 3 taun tu..
dia pnah tau kta cita kt aku cmni..
"kak2,td kan adik tgk tok keyau..ja keyau cm ni,huhuhuhu..."dia bleh dok qeka cita,nk malukan tok ke adik oii...
bila adik aku si HISHAM ka HAIKAL ka kna mrah ngn mak aku psai dia,msti dia p kta cmni..
"CAM2,td hg kna maqah ngn mak kn..pdn muka.....sdih bangat an.."
siap dgn agkat jaqi tunjuk 'bez'..
hehehe!;)
nk tgelak pon ada tp skit ati..
ckop la tkat ni cta psai budak ALIPAH ni..
kalo nk cta psai dia,smpai lusa pon blom tntu habeh..
mcm2 kerenah!
layan jala gmbaq bdk ni~~~


 
 
 
 
♥ time ni dia qobek lpstik 
  mak aku..
  beh2 calit pnoh muka.. 














                      ♥ pic ni masa da      kcik2 dlu..baru nk bjaln..chomey kann..  ♥

No comments:

Post a Comment

Comment ye..;)