CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

:/aku tau dia tgh qisau /;

salam semua!
mlm ni terasa mcm nk post psai my ZARIQ yg tgh risau psai TUDM dia tuh..kesian plak aku tgk..mmg la aku xnmpak mka dia cena tp aku bleh qasa apa prasaan dia lani..("syg kann ahli nujum")
he said..;)
yg dia qisau sgt sbb esok depa nk habaq spa yg nk kna blik..dia tkot kot2 jdi mcm 6bln yg lpas..msa 1st tme dia p sna..dh suma2 lpas,alih2 tgk kna blik..dia frust gila kot time tu..blik umh saqi,esok tu mata bengkak..haahah!qeyau kot..xtau la kan..dia kta psai resdung..ada g gmbaq yg dia send kt aku tu..kalo qajin stg aku boh..hehehe;P hudoh giles!tp apapon mmg ksian lah kt brther aku tuh..yd dia col mengadu kta bdn pnas..mcm nk dmam ja..demam nerves agknya..tiap mlm mgadu kta tkot..
rilx dh la kan..kalo ada rzeki kt sna ada la..btoi dk?kan?
bkn apa tu..dia tkot frust lagey..
mgu lpas aku ada tny dia..
"apa impian abg"
saja la tny kan nk tgk ckit apa jwpn dia..
aleh2 tau dia kta pa?
"impian abg nk bg mak ngn ayah bngga tgk abg dpt qeja ni..dlm fmly abg,abg yg pling teqok,xmau blajaq..adik bqadik lain smua bljaq tggi..abg ja takat SPM ja..kalo abg dpt qeja ni mst mak ngn ayh bangga.."
huhu..tu la srba sdikit yg aku bleh share..
dgq pon mcm sdih bcoz b4 ni xpnah plak dia cta kt aku dia impian smua tu..
xtau la mybe dia xmau cita kot..
xpela xmau cta pon,aku bkm ambik port sgt..
lagi lagi apa haa..?
hhhmmmm.....hhhmmm...
hhhmmm...hhhmmm...
WTF AIN? 
haa!lh stu bnda nk share..
dia kta kan..kann..kann..
kalo dpt qeja ni dia nk msok minang aku!!
hahahhaaha;)
bez dowh..;p
tp xtau la kan..bla xdpt mcm2 la jnj mnis yg dia jnj..
bila dh dpt xtau plak mcmna cta dia ka..
btoi dk?hmpa agree la dgn aku..
aku pon xbharap sgt,tba2 dia ada pmpuan len..xka keh naya nmanya tu..kita pmpuan tgu ja laa..
smpai bila xtaw nk tgu..
okey la tue ckit2..
bai!






No comments:

Post a Comment

Comment ye..;)